Reklama vaší firmě, zájmovému sdružení nebo partě nadšenců – mikina je vyšší stupeň reklamní kampaně, ve srovnání s potiskem na bavlněném tričku. Většinou tímto způsobem obdarujete věrné zákazníky vašeho obchodu, nebo budete propagovat nějakou zájmovou skupinu. Reklamní mikina je také skvělý dárek vašim blízkým, jestliže zvolíte vhodné téma k potisku či k výšivce. A řiďte se heslem „méně (potisku) je někdy více“.
Druh potisku – podle toho, jak by měl potisk vypovídat o vašem záměru, můžete zvolit jeho typ. Dnes je možné využívat jak osvědčeného sítotisku, tak i digitální tisk, který umožňuje vytvořit nádherné umělecké dílo. Sítotisk naopak vybírejte tam, kde půjde o velké série s jednobarevným jednoduchým nákresem, případně složeného jen z několika základních barev.
Jaký materiál – mikina by měla být volná, ležérní a samozřejmě velmi pohodlná. Pohodlí je při nošení mikin klíčové, proto dbejte na vhodný materiál, aby vyhovoval většině zákazníků. Snazší situace je v případě, kdy obdarované osoby znáte, každopádně nic nepokazíte, jestliže upřednostníte materiál čistě přírodní, tedy čistou stoprocentní bavlnu. Syntetická vlákna nemusí každému vyhovovat.
Rozsah velikostí – nejste-li si jisti vhodnou velikostí, nechte si poradit od někoho zkušeného, např. od švadleny, nebo od prodavačů textilu. Pamatujte také na to, že některé reklamní mikiny promotextile.cz mohou být univerzální, tedy jak pro muže, tak i pro ženy. Ty jsou ideální pro velké série potisků, zvláště ty bavlněné, bez límečku, s jednoduchým kulatým výstřihem.
Jakou barvu textilu – tmavé barvy volte jen tehdy, půjde-li o potisk v jedné barvě – bílé, oranžové, žluté, či sytě zelené. Nejlépe ovšem vaše tvorba vynikne na barvách světlých, na bílé, světle modré, žluté či růžové. Dát přednost světlým barvám je výhodné i kvůli psychické pohodě, tmavé barvy totiž pohlcují energii a působí spíše depresivně.