SvÄ›t je plný reklamy. Reklamu vidÃme vÅ¡ude kolem nás. StaÄà zapnout televizi Äi rádio nebo nastoupit do dopravnÃho prostÅ™edku. Postát na autobusové zastávce, otevÅ™Ãt Äasopis nebo novinový plátek, Äasto staÄà projÃt kolem novÄ› postaveného leÅ¡enÃ. NejrůznÄ›jÅ¡Ã spoleÄnosti se pÅ™edhánÄ›jà v tom, jak své reklamy umÃstit co nejlépe, na co nejviditelnÄ›jÅ¡Ãm mÃstÄ›, kde by jejich reklama patÅ™iÄnÄ› vynikla, a zaujala tak potencionálnÃho spotÅ™ebitele. ÄŒasto nezáležà ani tolik na velikosti reklamy, ale spÃÅ¡e na tom, na jak zajÃmavém mÃstÄ› je umÃstÄ›na, aby v pÅ™ehrÅ¡li tÄ›ch ostatnÃch – konkurenÄnÃch – nezanikla.
Lidské tělo a reklama
Velmi dlouho v reklamÄ› figuruje i tÄ›lo. V souÄasné dobÄ› již reklama na naÅ¡em tÄ›le nenà niÄÃm neobvyklým, ojedinÄ›lým. PrávÄ› naopak setkáváme se s nà stále ÄastÄ›ji. Velmi Äasto se jedná o firemnà triÄka s logem dané firmy, kterou nosà jejà zamÄ›stnanci nebo je firma má pÅ™ipravena pro souÄasné a budoucà zákaznÃky. Potiskem triÄek můžete i vy zviditelnit svoji firmu a vstoupit tak velmi pozoruhodným způsobem do svÄ›ta reklamy.